شنبه 1 ارديبهشت 1403 11:57
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
بهترين طراحان كتاب كودك آمريكا معرفي مي‌شوند چاپ

جايزه كتاب كودك آمريكا از 10 نفر از بهترين طراحان كتاب كودك جهان در ژانرهاي داستان، شعر، آثار غيرادبي و آموزشي قدرداني خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از تايوان‌نيوز، اين جايزه كه هر سال توسط سازمان آموزش مدرسين آمريكا برگزار مي‌شود امسال بهترين طراحان آثار ادبي در حوزه ادبيات كودك جهان را معرفي و از آنها تقدير به عمل خواهد آورد.
آثار ارائه شده به دبيرخانه اين جايزه به زبان انگليسي بوده و محدوديتي براي شركت نويسندگان ادبيات كودك در سراسر جهان وجود نداشته است.
به گفته تايوان نيوز كتاب "آرتي و ژولي " به قلم نويسنده تايواني "چن چين‌يان " از جمله آثاري است كه امسال جزو ده اثر برتر شركت‌كننده در اين جايزه حضور داشته‌اند.
داستان اين كتاب داستان دوستي يك خرگوش و شير است كه با تصويرسازي دقيق و هنرمندانه "چن چين‌يان " نظر هيأت داوران جايزه كتاب كودك آمريكا را به خود جلب كرده است.
آثار ارائه شده به دبيرخانه اين جايزه در حوزه كودكان در ژانرهاي مختلفي چون ادبيات، شعر، كتاب ‌عكس و آثار غيرادبي و آموزشي است.
"چن چين‌يان " طراح و نويسنده كتاب "آرتي و ژولي " تنها نويسنده تايواني است كه در حوزه كودك و نوجوان موفق شده است در سه چهار سال آينده سه جايزه بين‌المللي را در حوزه ادبيات داستاني از آن خود كند و اسامي برگزيدگان نهايي اين جايزه به زودي از طريق سايت رسمي جايزه كتاب كودك آمريكا اعلام مي‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com