جمعه 7 ارديبهشت 1403 05:45
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
حضور نویسندگان پرفروش در جشنواره شعر «ارلانگن» چاپ

بیست و نهمین دوره جشنواره شعر «ارلانگن» آلمان امسال میزبان نویسندگان پرفروشی چون «اینگرید نول»، «هاینریش اشتاین فست» و «ژان کاستین وگنر» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، این جشنواره میزبان كه امسال با تمركز بر رمان‌های جنایی تسكيل مي‌شود، ميزبان بیش از 80 نویسنده، منتقد ادبی و ناشر خواهد بود.

در اين جشنواره كه از 27 تا 30 آگوست (5 تا 8 شهريور) برپا می‌شود، این نویسندگان علاوه بر روخواني آثار خود، به بحث و تبادل نظر نیز خواهند نشست.

جشنواره شعر ارلانگن كه از رویدادهای ادبی فصل پايیز کشور آلمان به شمار می‌رود، امسال ميزبان نویسندگانی چون «الا هان»، «پیتر هنینگ»، «الریکه کلب»، «آنجلیکا اووراس» و «یوخن شیمانگ» خواهد بود و اين نويسندگان جدیدترین آثار خود را معرفی خواهند کرد.

«رائول شروت» شاعر و نمایش‌نامه‌نویس و «بریگيت کروناور» نویسنده برنده جایزه «جورج بوشنر» نیز در جریان این فستیوال حضور دارند.
 
امسال  جایزه ادبی «ارلانگن» برای اثر منظوم در قالب ترجمه به «باربارا کوهلر» و «الف اشتولتر فولت» برای ترجمه «سنگ گرترود» اهدا خواهد شد.
 
شرکت کنندگان جشنواره امسال در مورد موضوع‌هايي چون شصتمین سال تاسيس جمهوری فدرال آلمان و بیستمین سال فروریختن دیوار برلین و بحران اقتصادی به بحث خواهند پرداخت.

«توماس روزن لوشر» نویسنده و «کلاوس اشتاک» هنرمند فعال در زمینه طراحي پلاکاردهای سیاسی از دیگر شرکت کنندگان این جشنواره‌اند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com