چهارشنبه 29 فروردين 1403 00:19
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
پيروزی «تايگر وودز» و شكست «بكهام» در آيينه كتاب چاپ

«شكار تايگر» نوشته «ويليام اچيكسون» و «آزمون بكهام» نوشته «گرانت وال» و «داناوان» عنوان دو كتابی است كه به تازگی درباره دو ستاره دنيای ورزش منتشر شده است.

 اين دو كتاب به بررسی عملكرد اين دو ورزشكار و تاثير آن‌ها در دنيای ورزش می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران (ايبنا) به نقل از بلومبرگ، «تايگر وودز» و «ديويد بكهام» هر دو ستارگانی جهانی در عرصه ورزش‌اند اما بكهام موفق نشد در ايالات متحده تصوير مناسبی از فوتبال حرفه‌ای برای جذب جوانان به اين ورزش ارايه دهد. دو كتاب «شكار تايگر» نوشته «ويليام اچيكسون» و «آزمون بكهام» نوشته «گرانت وال» به بررسی دلايل اين مساله می‌پردازند.

كتاب «شكار تايگر» بيش از آن‌كه درباره خود اين ورزشكار گلف باشد درباره تاثير او بر ورزش گلف است. وودز موفق شد با مهارت خود گلف را از يك ورزش روشنفكری منحصر به سفيدپوستان، به ورزشی مورد علاقه همه تبديل كند. او اجازه نداد تا زندگی شخصی‌اش بر حرفه‌اش سايه بيافكند و اين موضوع بيش از هر چيز در مقايسه كتاب «شكار تايگر» با «آزمون بكهام» ديده می‌شود.

بر خلاف «شكار تايگر»، «آزمون بكهام» بيشتر به زندگی شخصی و رفتارهای بكهام پرداخته است. اين كتاب هدف انتقال بكهام به آمريكا را جان بخشيدن به ورزش فوتبال اين كشور می‌داند و توضيح می‌دهد كه چگونه برخورد هاليوودی بكهام با رسانه‌های آمريكا و سبك زندگی‌ای كه در اين كشور پيش گرفت، بيش‌تر او را به سوژه‌ای برای مجلات زرد تبديل كرد تا ورزشكاری كه می‌توانست توجه مردم ايالات متحده را به فوتبال جلب كند.

اين كتاب توضيح می‌دهد كه چگونه بكهام باعث شده تا تيم «لس آنجلس گلكسی» در اذهان مردم آمريكا يادآور پرده سينما باشد و فوتبال همچنان ورزش مهجوری به نظر برسد كه ساكنان آن سوی كره زمين به آن علاقه‌مندند.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com