جمعه 7 ارديبهشت 1403 04:30
photograph momaiez
nima Chekhov
کتاب های پیشنهادی
تازه های نشر
نويسندگان جهان به دوبي مي‌روند چاپ

جشنواره بين‌المللي ادبيات امارات متحده عربي 10 تا 13 مارس سال آينده با حضور بالغ بر 60 نويسنده از سراسر جهان در دوبي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، اين جشنواره ادبي كه با حضور نويسندگاني از سراسر جهان برگزار خواهد علاوه بر دعوت از نويسندگان سرشناس و صاحب‌نام در جهان از نويسندگان نوقلم و تازه كار نيز دعوت كرده است تا با حضور در اين جشنواره از نزديك با ساير نويسندگان آشنا شوند و در نشست‌هاي نقد و بررسي و گفت‌وگوها حضور پيدا كنند.
به گفته دبير اين جشنواره در فهرست نويسندگاني كه در مارس سال آينده در اين مراسم شركت مي‌كنند نام نويسندگان غربي بسيار به چشم مي‌خورد.
«مارتين آميز» نويسنده، « ويليام داريمپل» نويسنده آثار تاريخي، « تيم بوچلر» نويسنده پرفروش آمريكايي از جمله افرادي هستند كه تا امروز براي شركت در اين چشنواره ادبي اعلام آمادگي كرده‌اند.
از نويسندگان عربي نيز «راجا شهاده» برنده جايزه اورول، «ليلي ابوليلا» نوسنده اهل سودان و «خالد ماتوا» برنده جايزه ادبي لبنان در فهرست ميهمانان اين مراسم نام برده شده است.
در اين جشنواره ادبي علاوه بر ارائه جديدترين آثار ادبي و غير ادبي در حوزه نشر جلسات و نشست‌هاي متعددي براي آشنايي و گفت‌وگوي ميان صاحبان قلم از سراسر دنيا برگزار خواهد شد.
به گفته دبير اين جشنواره قرار است در مارس 2010 در كنار اين جشنواره سه روزه كارگاهي با موضوع زنان نويسنده عرب نيز برگزار شود كه اطلاعات دقيق‌تر آن به زودي توسط دبيرخانه اين جشنواره اعلام مي‌شود.


یادداشت های بازدیدکنندگان
نام شما / ایمیل شما

ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
پــیـونــد ها
مجمع ناشران الکترونیک
کتابخانه‌ی امید ایران
کتابخانه‌ الکترونیکی ‌نسیم‌ رضوان
کتاب همراه
شرکت انتشارات ویژه نشر
کتاب کودک
خرید کتاب ارشاد
خبرگزاری کتاب ايران
خانه كتاب
جایزه ادبی ایران
پایگاه‌دریافت‌کتب‌الکترونیکی
پارس بوک
این روشنای نزدیک
آی کتاب
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه دانشکده پزشکی شیراز
کتابخانه الکترونیکی ویکیو
آی آی کتاب
آدینه بوک
نشر کارنگ

sokhangostar All Rights reserved 2007

 info@sokhangostar.com